Wierność jest cechą niezwykle ważną nie tylko w budowaniu relacji w życiu prywatnym. Jest również doceniana przez wszystkie firmy, którym zależy na przywiązaniu klienta do swoich produktów. W języku marketingu i reklamy często mówi się nawet o pewnej właściwości klientów, jaka jest przywiązanie do marki. Jest ona cechą niezwykle pożądaną, gdyż ma bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży i utrzymanie rynkowej pozycji. Klient demonstrujący przywiązanie do marki zawsze wraca po nowe modele tej samej firmy, gdyż wszystkie inne wydaja mu się z jakiegoś powodu gorsze, albo dlatego, że po prostu ich nie zna. Za jeden z z najlepszych przykładów wierności marce mogą uchodzić posiadacze telefonów Nokia. Producentowi udała się rzecz niezwykła. Telefony Nokia cieszą się doskonałą opinią wśród ich właścicieli, więc zupełnie nie dziwi prawidłowość, że zastanawiając się nad kupnem nowego telefonu, w pierwszej kolejności rozważają oni zakup aparatów tej właśnie marki. To rzecz bardzo istotna dla każdego producenta.

www.satland.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ